Laatste avond - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Esmee Wichard - WaarBenJij.nu Laatste avond - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Esmee Wichard - WaarBenJij.nu

Laatste avond

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

14 Oktober 2014 | Nederland, Rotterdam

Lieve vrienden/familie,

De laatste avond! Morgen is het zover, om 8uur 's ochtends ben ik op Schiphol en om 10uur vlieg ik weg! Om half10 's avonds lokale tijd (NL: 16-okt, 02:30) land ik, na een korte tussenstop in Sao Paulo, in Buenos Aires.

Mijn tas heb ik na wat passen en meten ingepakt, dus ik ben er helemaal klaar voor! Straks een stroopwafel eten en dan horen jullie weer wat van mij als ik in Zuid Amerika zit!

Liefs x


  • 14 Oktober 2014 - 22:18

    Marion:

    Hoi Esmee,

    We wensen je een heel goede reis, en vooral heel veel plezier toe! Leuk dat we je kunnen volgen via deze site, we zijn heel benieuwd naar je ervaringen en de bijbehorende foto's. Buen viaje!

    Veel liefs van Frits en Marion

  • 15 Oktober 2014 - 03:45

    Friedy:

    Goede reis gewenst Esmée en een heel prettige tijd in Bn. As.

    Tante Friedy

  • 16 Oktober 2014 - 10:23

    Inge:

    Veel plezier in Buenos Aires!
    liefs van Edwin en Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmee

Een half jaar lang reis ik samen met een vriendin door Zuid-Amerika. Ik begin in Argentinië, Buenos Aires, en ga daarna door naar Patagonië, Chili, Bolivia, Peru en Ecuador en als het nog lukt naar de Galapagos eilanden!

Actief sinds 30 Sept. 2014
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 6486

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2014 - 30 April 2015

Zuid-Amerika

Landen bezocht: