Jungle dieren - Reisverslag uit Villa Tunari, Bolivia van Esmee Wichard - WaarBenJij.nu Jungle dieren - Reisverslag uit Villa Tunari, Bolivia van Esmee Wichard - WaarBenJij.nu

Jungle dieren

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

25 Februari 2015 | Bolivia, Villa Tunari

Hola! Groeten uit de rimboe!

Inmiddels ben ik ruim drie weken vrijwilligerswerk aan het doen in Bolivia, 4uur verwijderd van Cochabamba.

Ik zit hier naast het dorp 'Villa Tunari' tussen de tropische vogels, apen, coatie, schildpadden en veeele insecten. Ik heb hier twee weken voor de tropische vogels gezorgd en zit nu twee weken tussen de coaties, dit zijn een soort wasberen met een spitse snuit.

Het werk is zwaar, 7 dagen per week van 7 tot 6 werken. Maar de avonden met de mensen hier en de mooie natuur en dieren om mij heen maken het het zeker meer dan waard!

Het regenseizoen is nu aangebroken, dus er vallen iedere dag wel een paar stort buien, maar gelukkig is het hier niet koud. Echter droogt kleding hier totaal niet door de luchtvochtigheid, dus als iemand een tip heeft voor hoe je kleding droogt in de jungle :).

Ik ga nu snel lunchen! Er wordt iedere dag een heerlijk warme maaltijd voor ons bereid. Oh! En het ontbijt is ook niet af zien, iedere ochtend pannenkoeken!

Xxxxxx

• 01 Maart 2015 - 17:12

Arna:

Hoi Esmee,

Wat lijkt me dat leuk! Al die lieve beertjes om je heen. Geniet ervan.
    En kleren drogen in de jungle? Geen idee, sorry