Ciao Buenos Aires, Hola Puerto Madryn - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Esmee Wichard - WaarBenJij.nu Ciao Buenos Aires, Hola Puerto Madryn - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Esmee Wichard - WaarBenJij.nu

Ciao Buenos Aires, Hola Puerto Madryn

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

05 November 2014 | Argentinië, Buenos Aires

Hola, ¿que tal?

De afgelopen twee weken zijn erg snel gegaan. Twee weken heb ik 5 dagen per week, 4 uur per dag spaans geleerd op een talenschool. Yo hablo un poco de español (ik spreek een beetje spaans). Het is erg handig om de basis van de taal te kennen en het heeft ook geholpen met mij thuis beginnen te voelen in Buenos Aires.

Op de talenschool en in ons gastgezin hebben we ook veel mensen ontmoet waarmee we uitstapjes hebben gedaan (waaronder heerlijk op een bootje gevaren op de Tigre), mee uiteten zijn geweest (natuurlijk een enorme steak gegeten), uit gegaan en veel lol hebben gehad. (Er staan een aantal foto´s op facebook, het lukt nog niet om ze hierop te uploaden).

Inmiddels is dit al weer de laatste dag in Buenos Aires en we vertrekken vanavond met de bus naar de pinguins en walvissen in Puerto Madryn!

Ik hoop dat de reis spoedig verloopt, aangezien mijn boudha beeldje door een val op de grond is onthoofd, ohoh..

Nog heel erg bedankt voor de reacties op mijn vorige blogs en ik vind het erg leuk dat jullie mij volgen tijdens mijn reis!

Adios y muchos amar




  • 05 November 2014 - 18:16

    Claudia:

    Hola niñas,
    Haha erg leuk om te lezen dat het spaans leren goed gaat en er aardige mensen zijn!
    De tijd vliegt zeg, op naar het volgende avontuur (klinkt al erg uniek over pinguins en walvissen!)
    Disfrutar y muy buen viaje (haha geniet en hele goede reis)

    Knuffel van mij!

  • 05 November 2014 - 19:44

    Marion Wichard:

    Hoi Esmee,
    goed om te horen dat je dagen zo goed gevuld zijn! Je hebt zo te zien een flinke busrit voor de boeg, maar die zal vast enorm de moeite waard zijn. Het zou leuk zijn om wat foto's te zien, als je me aan Facebook wilt toevoegen, kan ik ze ook aan Frits laten zien. Die begon zich al wat ongerust te maken ;-)
    Liefs, ook van Frits,
    Marion

  • 06 November 2014 - 15:59

    Inge:

    Heel veel plezier op jullie volgende stopplaats! Liefs van Edwin en Inge

  • 11 December 2014 - 01:23

    Friedy:

    Zo zuidelijk zijn wij nooit gekomen. Puerto Montt was de verste reis die we hadden gemaakt en de kinderen schrokken van de kou daar en na één overnachting gingen we terug naar Santiago. Dat is al zowat 30 jaar geleden hoor, ik geloof dat onze Hans toen een jaar of 10 was. We waren met de nachttrein naar P.M. gereisd en terug met de bus, steeds korte ritten met overnachting in hotel ertussen. anders was het niet te doen voor deze oude vrouw, dikke voeten en zo.
    Geniet er nog van en laat me weten wanneer je in Peru aankomt, of in Lima zelfs, ik zou daarheen kunnen komen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmee

Een half jaar lang reis ik samen met een vriendin door Zuid-Amerika. Ik begin in Argentinië, Buenos Aires, en ga daarna door naar Patagonië, Chili, Bolivia, Peru en Ecuador en als het nog lukt naar de Galapagos eilanden!

Actief sinds 30 Sept. 2014
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 6485

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2014 - 30 April 2015

Zuid-Amerika

Landen bezocht: