Acclimatiseren - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Esmee Wichard - WaarBenJij.nu Acclimatiseren - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Esmee Wichard - WaarBenJij.nu

Acclimatiseren

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

19 Oktober 2014 | Argentinië, Buenos Aires

Buenos dias,

De eerste paar dagen zijn alweer voorbij. Bij aankomst bleek, na een vlucht van 16uur, onze bagage niet te zijn aangekomen. Gelukkig is deze de volgende dag wel gearriveerd en naar het gastgezin gebracht waar wij nu verblijven. Het zijn vriendelijke mensen die een klein winkeltje met schoonmaak spullen hebben, waardoor we ze ook bijna nooit zien. Verder lijkt het op een enorm studentenhuis met een amerikaan, een nederlande en een engelse.

Het is hier de eerste dagen erg wennen, de mensen staren je aan en ´s avonds kan je beter niet over straat lopen, dat geeft nu nog een beetje een onveilig gevoel, maar we beginnen hierin onze draai te vinden.

We zijn al in de ´chique´ wijk Puerto Madero geweest en hebben de buurt een beetje verkent. Gisteren bleek er een Boliviaanse feestdag te zijn met een enorme optocht.

Foto´s volgen!

Liefs xxx

• 19 Oktober 2014 - 17:32

Michèle:

Hé Esmee, wat balen van de bagage maar gelukkig dat alles terecht is gekomen. Handig dat zij schoonmaak spullen verkopen, dan zal jullie verblijf er ook wel netjes en schoon uit ziet. fijn dat jullie nog meer huisgenoten hebben. Als je daar nou goed mee aanpapt kan je in no time super goed Engels! Veel plezier meiden! ♡

• 21 Oktober 2014 - 18:07

Arna:

Hoi Esmee,
    Gelukkig heb je je bagage maar 1 nacht hoeven missen.
    Hoop dat je snel je draai zal vinden in deze 'andere' wereld.
    Liefs, Arna

• 24 Oktober 2014 - 08:49

Liesbeth Zelle:

Hoi Esmee, ik wens jullie heel veel reisplezier, lekker weer en mooie ervaringen ! Zorg goed voor jezelf en vertrouw op je intuitie. Hartelijke groeten van Liesbeth en Rob.

• 29 Oktober 2014 - 12:20

Henk Vennis:

Hoi Esmee, ik moest aan je denken en vroeg me af hoe het met je zou zijn. Door even te kijken op deze pagina hoopte ik op een update. Jammer, nog geen nieuwe update. In Duiven zijn we best nieuwsgierig. Diviértete y buena suerte!

• 01 December 2014 - 23:56

Arnold Boon:

Hallo Esmee,

Hoe gaat het met je? Hier een berichtje van Arnold van de Ushaiwa wandeling. Op dit moment zit ik op Paaseiland...

Als je gelegenheid hebt, stuur me dan aub een email.

Doei!
    Arnold